Ved leje af Gørløse Forsamlingshus – Følgende skal overholdes:
- Der må ikke anvendes andre lokaler end det / de lokaler, som fremgår af lejeaftalen. Hvis det udlejede benyttes til andet, eller af andre, end den lejeaftalen er indgået med, forbeholder udlejer sig ret til omgående, at ophæve aftalen og lejer / bruger er herefter pligtig til omgående, at forlade Forsamlingshuset!
- Overnatning i forsamlinghuset er IKKE TILLADT iflg. myndighederne
- Der må kun spilles musik for lukkede døre og vinduer (TAG VENLIGS HENSYN TIL NABOERNE)
- Kl. 22 og indtil arrangementets ophør, SKAL samtlige døre og vinduer holdes lukket.
- Stole & borde MÅ IKKE tages ud af huset
- Der må IKKE sømmes, skrues eller sættes stifter, eller tape i lofter og vægge.
(Ved overskridelse, vil reparation/nedtagning af af tape mm. blive fratrukket depositum)
- Efter Festen / arrangementet:
- Baren rengøres og vaskes ned.
Køkken:
- Bordene tørres af, ovne, køleskabe og komfur rengøres.
- Brug af køkkenmaskiner, herunder opvaskemaskinen SKAL ske efter opsatte brugsanvisninger og alle maskiner rengøres efter brug.
- HUSK at rense filter i opvaskemaskinen.
- Gulvet fejes/støvsuges og vaskes KUN med vand.
Toiletter:
- Rengøres og skraldespande tømmes.
Generelt:
- Bordene tørres af – også undersiden, borde og stole stilles tilbage som de stod ved lejemålets begyndelse.
- Alt bestik og service skal rengøres, aftørres, og stilles på plads som det blev modtaget.
- Der må KUN stilles 2 affaldssække, INGEN DÅSER I AFFALDSCONTAINEREN, resten SKAL medtages.
- HUSK AT SLUKKE LYSET, LÅSE DØRE OG LUKKE VINDUERNE, når huset forlades
- Ødelagte ting eller genstande erstattes efter liste der godkendes af lejer ved booking af huset. Den kan ligeledes læses her på hjemmesiden.
- Oprydning/rengøring skal ske inden udløb af lejemålet. Ved mangelfuld oprydning/rengøring, vil udgiften til dette blive fratrukket depositum og ekstra regning kan blive tilsendt.
- Det er udelukkende bestyrelsen der tager stilling til om aflevering af lokalerne er godkendt og om der evt. skal trækkes i depositum ved ekstra rengøring.
- Lokalerne afleveres i samme stand som da man modtog dem.
- Vi forbeholder os ret til at tilbageholde ethvert depositum indtil lokalerne er gennemgået og evt. ekstra regnskab gjort op.
- Udenoms arealerne rundt om forsamlingshuset skal være ryddelig og tjekket for evt. affald og cigaret skodder. (VENLIGST TAG HENSYN TIL NABOER)
- Hvis foreningen i ugen efter arrangementet modtager naboklager p.g.a. støj eller anden gene i forbindelse med afholdelse af arrangementet, forbeholder vi os ret til at trække lejer 1000 kr. fra depositum.
- Der må IKKE affyres fyrværkeri i eller omkring forsamlingshuset ej heller brændes bål! Vi gør venligst opmærksom på at vores ene nabo har stråtag.
- Nøglen afhentes af kontraktunderskriveren og forpligtiger sig til, at være til stede under hele arrangementet.
Ved ungdomsfester gør følgende sig yderligere gældende:
- Der SKAL være 4 voksne (Over 30 år) til stede under hele arrangementet. De forpligter sig til, at arrangementet forløber efter ordensreglerne, samt udenoms arealerne er under opsyn.
- Det forventes at gæsterne forlader huset i god ro og orden når de evt. skal med bus eller tog.